close
تبلیغات در اینترنت

آموزش ساخت والپر عارف در فتوشاپ (فوق حرفه ای)


موضوعات موضوعات

فتوشاپ

مبتدی

متوسط


آرشيو آرشيو

1392


جستجوگر پيشرفته سايت





آموزش ساخت والپر عارف در فتوشاپ (فوق حرفه ای)


نکته این آموزش فوق حرفه ای هستش و اگر مبتدی هستید پیشنهاد میکنم درستش نکنید چون خیلی طول میکشد حاضر شود یعنی نزدیک یه هفته یا حتی یه ماه عینک

عکس پایانی میشه این

پیش نمایش

اول از همه بگم این متن از یک سایت خارجی ترجمه شده و بنابر این دارای اشکالاتی در ترجمه هست

معرفی

سلام به همه، قبل از ما دریافت کنید پایین و در واقع از شروع هر کار فتوشاپ من فکر کردم من می خواهم چند کلمه می گویند. از آنجایی که این مقاله نسبتا طولانی است، برخی از نقاط من باید در مورد آنچه که از آن انتظار می رود را، چگونه آن را از بسیاری از آموزش متفاوت است، و فلسفه من در آموزش های خود وجود دارد.

اول، و مهمتر از همه، من باید دولت است که این به هیچ وجه یک خودآموز برای مبتدیان. من می گویند که حداقل آگاهی فتوشاپ مورد نیاز است، و همچنین درک نسبتا خوبی از اصطلاحات فتوشاپ. من توضیح دهید که چگونه به انجام کارهای، و یا به کلید های میانبر صفحه کلید برای دستورات کمتر شایع است، اما نمی توان توضیح میدهد که چگونه برای اجرای یک Gaussian blur استفاده، و یا چگونه به انتخاب یک لایه. اگر شما باید بدانید که چگونه برای انجام این کارها شما در حال خواندن این آموزش اشتباه است!

در واقع، ایده پشت این آموزش این است که سند روند من استفاده می شود در حالی که ساخت این تصویر از آغاز تا پایان. در حال حاضر این احتمالا به معنی آن را به عنوان یک آموزش سنتی واجد شرایط نیست در تمام، به عنوان من تا به حال ایده بسیار کمی از آنچه نتیجه نهایی خواهد بود زمانی که من شروع. در نتیجه، اقدامات انجام شده برای تولید اثر و یا تغییراتی که ممکن است در واقع در تصویر نهایی را شامل می شود، که من تصمیم گرفت تا آنها را حذف کنید در مرحله بعد وجود دارد. من هم ممکن است به نظر می رسد به انجام کارهای در یک جهت و نه عجیب و غریب. این منظور است که چه چیز را به من رخ داده است، به جای هر مرحله که قبل از شروع کار برنامه ریزی شده است.

در واقع، آن را نیز تقریبا غیر ممکن بود برای من برای ضبط هر عمل تنها من را در حالی که تولید یک تصویر. نه فقط به خاطر اینکه آن را در حدود 5000 مراحل منجر شود، بلکه به دلیل آن را به طور کامل مختل روند کار من در تلاش برای توجه داشته باشید همه چیز است. من مطمئن هستم که مثل من، شما را برای پیدا کردن آن بسیار دشوار است برای ایجاد یک تصویر منسجم اگر شما تا به حال به نگه داشتن توقف هر چند ثانیه به نوشتن چیزی را کم هستم! من با این حال شامل تمام آنچه که من در نظر باشد که مراحل و روش مهم است.

راه دیگر که در آن این مقاله ممکن است از سنتی 'دستور' سبک آموزش متفاوت فقدان دستورالعمل های دقیق است. شما را پیدا خواهد کرد بسیار شبیه به 'در حال حاضر تب و تاب بودن از این رنگ دقیق آن، این اندازه، این کدورت اضافه کردن "یا" در حال حاضر یک فیلتر با این تنظیمات دقیق اجرا شود. " یک زن و شوهر از این دلایل وجود دارد. اول این است که من فکر می کنم این روش نامناسب برای یک تصویر مانند این است که با بهره گیری از بسیاری از تکنیک های مختلف است. این خوب است برای یک روش در مورد چگونگی تولید مثل سبک متن دقیق آن، و یا طراحی آیکون، اما در اینجا نیست.

در مرحله دوم، احساس می کنم که تصمیم گیری های بسیاری مانند آنچه که رنگ برای استفاده، چگونه چیزی نور باید باشد، و یا چگونه تار است واقعا پایین به سلیقه هنرمند فرد. من می توانم شما کد هگز دقیق از هر رنگ من استفاده می شود بگویید، اما من مطمئن هستم که هر کسی ایده های مختلف از چه فکر می کنند به نظر می رسد خوب است. من سعی می کنم به دستورالعمل که در آن من فکر می کنم آنها را برای روند مورد بحث نیاز است.

پس به طور خلاصه، این نوع از آموزش شما می توانید مانند یک کتاب آشپزی را دنبال و در نهایت با همان تصویر را به عنوان من نیست. با این حال، من امیدوارم که با توضیح روش من شما قادر خواهید بود انتخاب کنید تا به برخی از مهارت های فتوشاپ، و در مورد بخش هایی از برنامه شما هم نمیدانم قبل یاد بگیرند.

از آنجا که، در طول دوره تولید این تصویر I با استفاده از روش مشابه بارها و بارها، من فقط یک توضیح کامل را برای اولین بار. به جای مراحل I برای استخراج مانند عکس استفاده از ده بار تکرار، من آنها را یک بار توصیف خواهد کرد، و از آن پس به سادگی می گویند: "استخراج عکس.

به هر حال، از آن زمان شروع به فکر کردن در مورد ایجاد این تصویر است. در اینجا عکس من با آغاز شده است و من آن را از رو iStock . من خواهد بود با ترکیب این با دیگر عکس های که من نشان می دهد که من آنها را معرفی کند.

شروع عکس

با یک تصویر بر اساس دستکاری عکس مثل این، پیدا کردن عکس های خوب برای کار با کاملا کلیدی است. من می توانم تا 10000 عکس نگاه می کردم برای پیدا کردن یک حق است که من حاضر به پرداخت هزینه برای، است که با کیفیت خوب هستم. مهم نیست که چگونه تصور کنید فتوشاپمهارت ها اگر شما در حال کار با عکس های فقیر. زمان صرف اینجا و آن را در تصویر نهایی خود را نشان خواهد داد. اگر شما نیاز به جایی برای پیدا کردن عکس، این سایت بسیار عالی برای تمام انواع منابع گرافیک من: Bluevertigo .

راست، به اندازه کافی از آن. بریم.


مرحله 1

احتمالش هست که شما نیاز به انجام برخی کار را به عکس خود را قبل از شروع، حتی اگر آن را با کیفیت بالا می باشد. عکس من است از اندازه خوب به عنوان بوم من استفاده کنید، بنابراین من خوشحال بودم که فقط آن را به باز کردن در فتوشاپ و به طور مستقیم کار بر روی آن هستم. اندازه آن2912 x 4368 پیکسل . کار در وضوح بالا را می دهد کنترل بیشتری، و اجازه می دهد تصویر را در اندازه مناسب و معقول در آینده در صورت نیاز چاپ شده است.

اولین چیزی که به من حمله است تصویر خیلی تاریک است. برای مرتب این را من یک تنظیم سایه / برجسته بر روی آن را از دو طرف تاریک چهره طور کامل و بدون کشتن مقابل.

بعد من می خواهم برای خنثی بازیگران رنگ تصویر کمی، بنابراین من انجام یک تنظیم توازن رنگ . من مقداری آبی، فیروزه ای و سبز را اضافه کنید به تصویر تا زمانی که پوست من رنگ و چشم نواز. از آنجا که من خواهد شد از شر پس زمینه، مو و لباس گرفتن، چهره واقعا تنها بخشی که من در رابطه با اینجا هستم.

نکته آخر من است به کلون کردن ابزار از چند کک و مک / نقاط است. آنها را منحرف و غیر ضروری پیدا کنم. با استفاده از ابزار شفا اگر شما می خواهم، اما من ابزار کلون زیادی قابل اطمینان تر.


مرحله 2

در حال حاضر برای مرحله تقریبا اجتناب ناپذیر است که هر عکس کنترل متنفر است، استخراج. من می خواهم به برش دادن پس زمینه به طوری که آن را نشانی از من دور کند. من می توانم آن را بعدا در صورت لزوم جایگزین. در حال حاضر راه های بی پایان برای استخراج یک تصویر، و کدام یک برای استفاده واقعا در مورد آنچه که شما می خواهید به برش بستگی دارد وجود دارد. در این مورد، I شکل نسبتا نامنظم، اما هیچ چیز بیش از حد پیچیده است. این بدان معناست که من فقط می توانید آن را با دست.

اول، من ایجاد یک لایه پشت عکس من و آن را با رنگ روشن (زرد اینجا) که در تضاد شدید با آن پر کنید. این است به طوری که زمانی که من شروع به برش او را از من بسیار آسانی که پیکسل من مخفی هستم را ببینید. I سپس اضافه کردن یک لایه ماسک، زوم در، و شروع به ردیابی اطراف صورت خود را با یک برس کوچک است. از آنجا که من قصد دارم برای سرپوش گذاشتن مو و گردن، من فقط تقریبا این از در حال حاضر قطع شده است.هیچ نقطه ردیابی با دقت در اطراف چیزی است که رفتن به هر حال پنهان شوند.

برای جزئیات کمی بیشتر در مورد این روش استخراج، در اینجا یک آموزش بسیار قدیمی من است که هنوز هم باید مفید باشد است: استخراج


مرحله 3

هنگامی که من استخراج شده بود آنچه که من می خواستم، من از لایه پس زمینه زرد به سیاه و سفید تغییر می خواستم این تصویر را به یک پس زمینه تاریک. چهره علاقه شدید به چیزی کمی بنابراین من می خواستم به آن را بچرخانید تا این بازی بهتر است. برای کمک به من یک زن و شوهر از راهنماهای اضافه شده است. سپس من به انتظارنشسته بودند تا چشم و بینی با آنها را به عنوان به عنوان بهترین من می توانم.


مرحله 4

من هم می خواستم به نوبه خود به صورت من نگاه پس از آن متقارن است. برای این کار استفاده می شود من پیچ و تاب تبدیل به جلو و چهره را به این بازی بهتر است.


مرحله 5

در حال حاضر هر چند من نمی خواهم به صورت کاملا متقارن، من پیدا کردن سمت راست (سمت چپ خود) چشم کمی بیش از حد بسته است. من تصمیم به جایگزینی آن با نسخه منعکس شده از چشم دیگر. برای این کار در زمان چند مرحله.

اول، I صورت تکرار و آن را منعکس افقی با استفاده از ابزار تبدیل . I دهید سپس opacity کاهش یافته و تراز وسط قرار دارد چشم منعکس شده بیش از یک من می خواستم به جای قبل از قرار دادن آن را به 100٪ تاری . من پس از آن اضافه شده است ، نشان می دهد هیچ یک "لایه ماسک (پایین نگه داشتن ALT در حالی که کلیک کردن بر روی آیکون Layer Mask اضافه کنید) . سپس، با استفاده از یک براش بزرگ و نرم، I سفید بر روی ماسک بر روی چشم های قدیمی را نشان می دهد چشم جدید خار. به این ترتیب من مطمئن ساخته شده است چشم جدید به خوبی مخلوط شده در.

PS I گرادیان به پس زمینه در اینجا اضافه شده است. هیچ دلیل خاصی به این، تنها یکی از بسیاری از چیزهای کوچکی که من انجام در حالی که ساخت یک تصویر بسته به اینکه چگونه احساس می کنم وجود دارد. شما تغییرات بی ربط کوچک تر مثل این در سراسر مقاله اطلاع می دهد.


مرحله 6

من هم تصمیم گرفت که چشمان خود را کمی بیش از حد باد کرده بود، و به همین ترتیب هموار پوست از زیر آنها را. برای این کار در زمان چند مرحله نیز هست.

در واقع، من پوست از گونه خود را کلون تا درست در زیر چشمان او. با این حال، پوست روی گونه اش است که در واقع سبک تر، اگر چه آن ممکن است به آن نگاه نمی کند، بنابراین کلون را راست کار نمی کند. قلم مو شفا نیز در اینجا شکست خورده پس از آن را به صورت دستی انجام می شود.اول، من تکرار به صورت لایه و بسیار تقریبا پوست از گونه خود را کلون به سمت بالا طوری که آن را تحت پوشش تمام منطقه من می خواستم برای صاف کردن.

بعد من اضافه شده است نشان می دهد هیچ یک لایه ماسک و کاهش کدورت به 50٪ یا بیشتر. این تغییر کدورت دلیل است که من نمی خواهم به طور کامل حذف چین های زیر چشم ها، به عنوان است که نگاه عجیب و غریب. بعد من به رنگ سفید بر روی لایه ماسک را بیش از مناطق من می خواستم به تحت تاثیر قرار خار. این نگاه کمی بیش از حد نور پس من کمی تاریک لایه با استفاده از تنظیم منحنی ها (جلو و وسط منحنی را کمی پایین). اگر تفاوت در سبکی بین دو منطقه وجود داشته است، من می توانم این همه را در یک مرحله با ابزار کلون انجام داده اند. این روش کار می کند که در آن تنظیمات روشنایی / رنگ هر چند نیاز است.


مرحله 7

وای، تا پس از آن تصویر اصلی اساسا برای استفاده آماده است (hah! من آرزو می کنم، همانطور که شما خواهید دید من به تنظیم بیشتری بعد، اما آن را خوب است برای لحظه ای). حالا زمان در عکس بعدی ما را در آن است. این یکی دیگر از تصویر با وضوح بالا، تقریبا به اندازه همان اول، از است iStock .


مرحله 8

مانند قبل، من نیاز به استخراج این عکس، آن را برای استفاده آماده است. با یک مجموعه تصویر در برابر یک پس زمینه صاف مثل این است که کار کمی آسان تر است. من بهترین راه برای انجام این استخراج، استفاده از کانال های RGB . من یک نگاهی به این کانال در زمان برای دیدن که بیشترین تضاد بین پس زمینه و هدف، در این مورد کانال آبی بود.

بعد من این کانال تکرار. سپس در پنجره تنظیمات منحنی ، انتخاب تنظیم نقطه سیاه و سفید قطره چکان و انتخاب خاکستری بسیار روشن. این هر پیکسل از خاکستری روشن و روشن تر به سیاه و سفید تغییر کرده است. من تمایل به انتخاب سبک ترین خاکستری امکان پذیر نمی باشد، که این نتایج در لبه های بسیار ناهموار ممکن میکند، زیرا شما اساسا باعث aliasing به. مطمئن شوید که شما در حال گرفتن همه از تصویر خود را نیاز به کار کمی بیشتر است.

نکته: اگر شما در نهایت با لبه های ناهموار ممکن در کانال شما، یک راه برای کمک به صاف آنها را از وجود دارد. اجرای یک سری بسیار سبک تار گاوسی (1 پیکسل یا کمتر) در کانال شما. سپس با استفاده از تنظیم سطوح ، جلو و دو لغزنده بیرونی به سمت وسط تا کانال خود را تیز تا دوباره، اما متوقف قبل از آن دندانه دار می شود. مراقب باشید که به این روش می توانید برای صاف کردن از گوشه و همچنین جزئیات خیلی خوب ممکن است از انتخاب شما قطع شود.


گام 9

با استفاده از چوب جادو ابزار، I مناطق بزرگ سفید خارج و در وسط قاب انتخاب شده است. من پس از آن معکوس این انتخاب، قرارداد توسط یک زن و شوهر از پیکسل ها، و انتخاب در نتیجه با رنگ سیاه پر شده است. من در حال حاضر به شکل کامل سیاه و سفید در بخش هایی از تصویر را می خواهم و سفید که در آن من آن را می خواهم نه به حال. این در واقع دقیقا خلاف آنچه من می خواهم، به عنوان رنگ سفید نشان دهنده بیت از تصویر که انتخاب خواهد شد، بنابراین من تا به حال به معکوس کردن این کانال. من پس از آن CNTRL + کلیک بر روی این کانال برای تولید یک انتخاب. سپس مطمئن شوید کانال RGB فعال بود، کپی و جا به جا به سند اصلی من است.


گام 10

خوب، پس من در حال حاضر شده بود عکس دوم من قطع و در سند اصلی من است. اولین کار در اینجا بود به تمیز کردن استخراج.

استخراج اغلب می تواند اثر 'haloing' که در آن پس زمینه تنها در اطراف لبه های جسم قابل رویت است را ترک کنند. شما می توانید سعی کنید با استفاده از یک دستور defringe برای تمیز کردن این، اگر چه نتایج این تنها خوب بر روی اشیاء کوچک را پیدا کنم. در یک تصویر با وضوح بسیار بالا مانند این، بهترین نتیجه است که به سادگی برای قطع بیرونی 1/2 پیکسل . برای این کار من انتخاب بر اساس شکل شی من (CNTRL + کلیک بر روی لایه تصویر بند انگشتی) ، قرارداد 2 پیکسل، و پس از آن اضافه شده یک لایه ماسک.

من پس از آن سیاه و سفید خار بر روی این ماسک برای حذف بیت های کمی از پس زمینه که توسط استخراج از دست رفته شده بود. همانطور که در اینجا نشان داده شده است، کمی پس زمینه سفید را می توان از طریق جسم خود دیده می شود. بهتر است برای تمیز کردن چیزهایی مثل این را در آغاز قبل از اینکه شما به یک کپی از شی زیادی دارند و به آنها ثابت تمام شد.


مرحله 11

حالا من نیاز به تصمیم گیری که در آن دقیقا من می خواستم به ترکیب این تصویر به صورت. اولین کاری که من کردم را تکرار شی جدید من (اجازه دهید آن را به قاب از هم اکنون در) و مخفی می کردند یکی از لایه های. این خوب است برای نگه داشتن یک نسخه پشتیبان از اشیاء مهم مانند این در صورتی که شما نیاز به استفاده از آن را دوباره.

بعد من بخشی از قاب من علاقه مند بود، و بسیار تقریبا آن را پوشانده کردن را انتخاب کرد. من سپس آن را نقل مکان کرد و در اطراف، تغییر اندازه و چرخش آن را به آنچه در آن در موقعیت های مختلف نگاه کرد. من تصمیم گرفتم که هریک در یک سمت از صورت بالا چشم خوب نگاه کرد.


گام 12

هنگامی که من در بخشی از قاب من می خواستم تصمیم گرفته بود، من نیاز به قطع به درستی. من از ماسک خشن شر، به اضافه یک، و این بار آن را به دقت پیش بینی کرد.


مرحله 13

حالا در اینجا یک ترفند کوچک است که می تواند در زمانی که پوشش شبیه به این برای گرفتن نتیجه تمیز استفاده می شود. گاهی اوقات می توان آن را سخت به بگویید که آیا شما هر پیکسل های ولگرد را ترک کردم که پوشش، حتی اگر شما نگاه کنید به طور مستقیم در ماسک خود را. به سادگی با اضافه کردن یک لایه سبک سکته مغزی (تنظیمات استاندارد کامل است) این پیکسل سرکش فورا به بالا نشان داده شده است. حتی یک پیکسل است که تنها 1٪ مات خواهد شد که سکته مغزی اضافه شده است و آن را آشکار است. بعد از آن شما می توانید به سرعت بر آنها غژغژ کردن با سیاه و سفید در لایه ماسک.


مرحله 14

خوب، پس من یک جسم به سادگی قطع در حال حاضر، اگر چه پایین کمی عجیب و غریب است. این است که در واقع به پایین تصویر هر چند که هیچ لبه به خوبی برش وجود دارد.


مرحله 15

برای مرتب کردن این لبه پایین از من اضافه شده یک لایه ماسک (پس از استفاده از یکی از قبلی مورد استفاده برای برش شی از)، و شروع به نرمی مسواک زدن سیاه و سفید روی ناحیه پایین. من استفاده از ابزار Smudge به فشار به سمت بالا سیاه و سفید به لایه، آن را کمی یکنواخت کمتر است.

این تصویر همچنین نیاز به یک بیت از تنظیم برای مطابقت با نور کلی و رنگ از تصویر. مراحل I و جو در زمان به آن را تعمیر به شرح زیر است.اول، بسیار سبک سایه / برجسته تنظیم به خارج کردن برخی از مناطق تیره تر است. من پس از انجام تنظیم رنگ های انتخابی ، و مقدار زرد در زرد خود را کاهش می یابد. در نهایت، من با استفاده از یک تنظیم تعادل رنگ به اضافه کردن سرخابی قرمز و. این به ارمغان می آورد رنگ و نزدیک به خط با آنچه که من فکر می کنم مناسب تصویر.


مرحله 16

این مهم در دستکاری عکس مثل این ایجاد سایه و سایه بین لایه ها برای ایجاد یک حس مناسب از عمق. به طور کلی، من تمایل به مسواک زدن آرام بر روی لایه با رنگ سیاه (یا بیشتر رنگ تیره انتخاب شده از هر جسم ریخته گری سایه). گاهی اوقات یک روش سریعتر چیزی است که من استفاده می شود در اینجا.

من یک لایه جدید در زیر بخشی از قاب من تا به حال فقط کار بر روی ایجاد، طرح کلی از قاب انتخاب شده، و آن را با رنگ سیاه پر شده است. به هر حال، برای انتخاب طرح کلی از یک لایه با یک لایه ماسک، CNTRL + کلیک کنید در تصویر بند انگشتی لایه است. سپس پایین نگه CNTRL + ALT + Shift و کلیک کنید در تصویر بند انگشتی لایه ماسک را.

من سپس این لایه محو شده. اندک محو گاوسی پس از دیگری پژمرده به 50٪ ضرب این کار را انجام داد (CNTRL + شیفت + F به استفاده از دستور محو شدن، احتمالا از دستور مفید در فتوشاپ به نظر من) . من پس از آن با استفاده از یک پیچ و تاب تبدیل به جلو و این سایه را کمی پس از آن زیر قاب نشسته. در پایین جایی که من از قاب پژمرده کردن، من می خواهم سایه، به عنوان این است که در آن قاب است که به منظور ترکیب به صورت. من یک لایه ماسک به سایه اضافه شده است، و به نرمی پوشانده کردن سایه در اطراف این منطقه است.


مرحله 17

حالا همه چیز شروع به حرکت می کند کمی سریعتر. اول، من بخشی قاب و سایه من لایه ها به هم ارتباط دارد و آنها را در یک گروه لایه برای دستکاری سریع قرار داده است. من پس از آن شروع به بازی در اطراف با تکثیر، تغییر اندازه، چرخش و حرکت آنها را در اطراف برای ایجاد اشکال پیچیده تر. در اینجا شما می توانید ببینید که چگونه صورت به نظر می رسد چهار کپی از یک شی بر روی آن.

من در اینجا باید توجه داشته باشید که زمانی که تولید یک تصویر متقارن شبیه به این، این امر می تواند بسیار آسان است فقط به نیمی از همه چیز و تلنگر آن را بیش از در پایان. با این حال، این می تواند یک تصویر به دنبال بیش از حد کامل است که پس از آن به نظر می رسد تقلبی تولید می کنند. من تقریبا تمام تقارن با دست، و اندازه گیری و یا چیزی شبیه به آن را خسته نکنید. فقط چیزهایی را که در آن احساس راست قرار دهید.

در این نقطه، من هم تصمیم گرفت که بینی خود را مرکز بیش از حد را برای شهوت و میل من بود. من کمی آن را به سمت راست با استفاده از یک روش بسیار شبیه به جای چشم (تکراری، حرکت، ترکیب) نقل مکان کرد.


مرحله 18

زمان به اضافه کردن برخی از اشکال بیشتری را به مخلوط. در اینجا قطعه دیگری از فریم تقریبا در عنوان قبل از به ارمغان آورد.

من اغلب به اضافه کردن لایه های تنظیم در بالای لایه پشته من در حالی که کار را به تغییر رنگ سریع به یک عکس کل. این می تواند کمک به متحد کردن تکه های مختلف از یک تصویر و آنها را حس انسجام را. کدام نوع از لایه تنظیم I استفاده بستگی دارد به طور کامل بر روی تصویر، اما آنهایی که شایع ترین I استفاده کنید: منحنی، تعادل رنگ، نقشه گرادیان، فیلتر عکس، رنگ / اشباع و رنگ انتخابی . برای این تصویر، من اضافه لایه تنظیم نقشه شیب در این نقطه با استفاده از رنگ آبی تیره به سفید، به مجموعه ای با کدورت در حدود 20٪ حالت ترکیب نور نرم . این افزودنی مقابل و همچنین نرم کردن پرتقال و زرد کمک کرده است.

من کاملا چند لایه های تنظیم های مختلف در ساخت این تصویر در زمان های مختلف اضافه شده است. اگر تصویر به طور ناگهانی به نظر می رسد برای تغییر رنگ یا روشنایی ماهرانه پس از آن بود که احتمالا وقتی که من اضافه شده است.


مرحله 19

مناسب استخراج و تکرار این قطعه جدید آغاز شده است به جا در سادگی. شما ممکن است قادر به دیدن جایی که من سعی کردم برای مطابقت با برخی از عناصر انحنا در دو بیت از قاب، به طوری که آنها به نظر می رسد برای پیوستن به سادگی. این کمک می کند تا ترکیب عکس یکپارچه است.


گام 20

در حال حاضر من یک قطعه سوم از قاب اضافه شده است. رنگ ها همسان شده است و سایه اضافه شده به قطعات متناسب با هم سادگی.


مرحله 21

در حال حاضر من بود با اضافه کردن قطعات به طور مستمر، با استفاده از سه بخش مختلف I کردن قاب کرده بود. همه من تا به حال به انجام تغییر اندازه، چرخش، و یا تحریف آنها، و آنها را که در آن من فکر می کنم خوب نگاه بود. من هم تصمیم به پنهان کردن گوش آن مرد را در این نقطه به عنوان آنها فقط گرفتن در راه بودند.

من هم تصمیم گرفتم من می خواهم برخی از الگوهای ظریف بر روی پوست در اشکال همان بیت قاب اصلی I اضافه شده است. راه های بسیاری از این می تواند انجام شود، اما من در مورد استفاده از تصمیم وجود دارد فیلتر بالا گذر ، همراه با حالت ترکیب. فیلتر بالا گذر راه خوبی برای 'خنثی' همه چیز، اما لبه است. در واقع، آن را به لبه کنتراست بالا در حالی که تغییر از مناطق دیگر به رنگ سطح میانی را حفظ کنید. هنگامی که شما این کار را با یک نور نرم ترکیب و یا پوشش حالت ترکیب ، که رنگ سطح میانی را نادیده می گیرد، شما باید راهی برای جزئیات لبه.

در اینجا چیزی است که یکی از قطعه قاب به نظر می رسد پس از طریق اجرای فیلتر بالا گذر و desaturated (من نمی خواهم هر رنگ tingeing بر روی پوست یا). این نوع از جزئیات به هدف می باشد، نه بیش از حد تیز، اما نه بیش از حد مبهم است. 10 پیکسل یا بیشتر تنظیم در اینجا کار کرده است.


مرحله 22

در اینجا، به حالت ترکیب از قطعه فیلتر تغییر کرده است به پوشش ، و کدورت کاهش یافته و به حدود 60٪ . نتیجه این است برجسته و سایه از اشکال بر روی پوست ظاهر می شود، اما در مناطق بین هستند بی پیرایه باقی مانده است.

همانطور که با اشکال اصلی، من این کار را برای قسمت های مختلف قاب تکرار، و ادامه داد: برای حرکت و تبدیل آنها را در اطراف صورت. از آنجا که این اشکال با استفاده از حالت ترکیب، این مهم است که آنها با هم تداخل دارند نیست. این امر در نهایت به تولید یک گل آلود، مات.


گام 23

در این مرحله صورت آن مرد به من آزار، بنابراین من ساخته شده چند تغییرات. اول، من تقریبا پنهان کردن بالای سر خود، آن را به عنوان منحرف بود، و من فکر می کنم من می خواستم به جای آن بعد به هر حال. سپس متوجه شدم دهان مورد نیاز پوشش تا با بینی، پس من کمی آن را به سمت راست با استفاده از دقیقا از همان روش به عنوان با بینی نقل مکان کرد.

من پس از آن تصمیم گرفت من چشم دوست یا نه. آنها فقط بیش از حد تیره و مکیدن زندگی خارج از تصویر شد. در موارد مانند این، که در آن چشم ها در واقع فقط سیاه و سفید خالص، هیچ گزینه ای خوب است اما آنها را به طور کامل جایگزین وجود دارد.

که من پیدا کردم یک عکس چشم مناسب از مجموعه من، تقریبا آن را قطع و آن گیر کرده اید.


گام 24

برای اینکه مطمئن شوید اندود شده تا به درستی که من آن کاهش یافته است کدورت به 50٪ . سپس من تغییر و آن را نقل مکان کرد و در اطراف تا زمانی که هر دو دانش آموزان قدیمی و جدید به انتظارنشسته بودند. این تنها بخشی من واقعا در جای علاقه مند بود، به طوری که تمام است که لازم است انجام شود.

هنگامی که چشم تا اندود شده بود، من را به تاری تا کامل، و اضافه شده یک لایه هیچ نشان ماسک . من پس از آن آرام خار سفید بر روی ماسک به فاش کردن دانش آموز جدید.


گام 25

من این فرایند را برای چشم دیگر تکرار می شود. سبکی جدید از چشم خیلی بهتر بود، اما رنگ یک کمی کسل کننده بود، بنابراین من آنها را به قرمز تغییر کرده است. ترکیبی از رنگ / اشباع و رنگ تنظیمات تعادل یک راه خوب برای recoloring سنگین مانند این است.


گام 26

باز هم، چیزی باعث ناراحتی من در مورد صورت این مرد وجود دارد. این بار آن را به نوک بینی خود را، که هنوز هم اشاره شد را به یک طرف بود.سفر سریع به ابزار تبدیل به مایع ، و من آن را به مرکز تحت فشار قرار دادند.

قطعه I در زیر دماغه اضافه شده است از یکی از همان سه شکل I از قاب قطع ساخته شده است. با این حال، در اینجا I مخلوط هر دو روش اول (رب مستقیم) و دوم (فیلتر بالا گذر) . برای این کار من برای اولین بار به شکل به جای حق نقل مکان کرد، و سپس آن را تکرار.

من انجام روش فیلتر بالا گذر در لایه پایین، و سپس اضافه لایه ماسک به لایه بالا. من پس از آن سیاه و سفید به شیب شفاف استفاده می شود و آن را بر روی ماسک از مناطق من می خواستم به سمت مناطق من می خواستم برای حفظ پنهان کشیده میشوند. به این ترتیب شکل به آرامی از جامد به تزئينات و نقش و نگار پنجره ای گوتیك ظریف محو شدن.


گام 27

و همچنین اضافه کردن برخی از الگوهای ظریف تر به بینی، من در حال حاضر می خواستم برای قرار دادن برخی مناطق وسیعی از رنگ بر روی گونه ها. من به سرعت به خود جلب کرد از شکل با استفاده از ابزار قلم ، و این به یک انتخاب تبدیل شده است. من این را با صورت قطع مطمئن شوید اشکال جدید من نمی خواهد بیش از پس زمینه به (CNTRL + ALT + شیفت + کلیک بر روی لایه چهره در تصویر بند انگشتی) .


گام 28

در یک لایه جدید در بالای صورت، من به شیب شفاف از بالا سمت چپ به پایین سمت راست کشیده میشوند، قرمز. من پس از تغییر حالت ترکیب این لایه را به سوختگی خطی به آن مخلوط بهتر است. این نگاه کمی صاف، بنابراین من تصمیم به اضافه کردن برخی از یک ظاهر طراحی شده.

برای این من در سبک های لایه تصمیم گرفت کار را، با این حال، تلاش برای سبک های اضافه را به یک لایه با لبه های نرم مانند این شکل جدید می توانید نتایج بی دست و پا تولید کند. که بهتر است به استفاده از یک لایه لایه سبک . برای این کار من راه شکل من به خود جلب کرد انتخاب شده، و آن را به یک تبدیل انتخاب کنید. من پس از آن یک لایه جدید در بالای شکل قرمز من ایجاد شده و آن را با رنگ سیاه پر (هر چند مهم نیست چه رنگی استفاده می کنید). من پس از آن لایه را تغییر پر (نه کدورت!) به 0٪ . این اجازه می دهد تا سبک لایه را به نشان می دهد در حالی که هیچ چیز در لایه خود را در واقع به نظر می رسد.

من آن اضافه سایه درونی و درخشان بیرونی برای اضافه کردن یک بیت از تعریف به شکل قرمز. برای ماسک کردن بیت از این سبک های جدید من نمی خواستم، من مطمئن ساخته شده لایه ماسک پنهان اثر در پنجره لایه علامت شد، و یک لایه ماسک مانند نرمال استفاده می شود.


گام 29

من این دو لایه شکل به هم پیوسته اند، و آنها را در یک گروه لایه برای سهولت گیر کرده است. من پس از آن تکرار این گروه، و آن را منعکس افقی، قبل از حرکت آن را به گونه دیگر. در این مرحله، I اضافه شده است یکی دیگر از لایه تنظیم برای اضافه کردن رنگ آبی بیشتر به سایه، و همچنین افزایش کنتراست.


گام 30

چیزی برای گفتن ندارم در اینجا، من فقط چند تا از اشکال مشابه به طرف سر با استفاده از همان افزود: روش ترکیب برای کسانی که زیر بینی. I کاهشکدورت از گونه شکل کمی و همچنین، به عنوان آنها کمی بیش از حد منحرف بودند.


مرحله 31

من می خواستم برای اضافه کردن برخی از اشکال جدید در حال حاضر قبل از این آنهایی که شروع به گرفتن بیش از حد خسته کننده است، بنابراین وقت آن است که در عکس دیگری به ارمغان بیاورد. این یکی دیگر از عکس قاب عکس از است iStock . من فقط در بالا بسیار از آن علاقه مند بود، که در زیر نشان داده شده است. استخراج و تثبیت رنگ یکسان به فریم اول عکس بودند.


گام 32

I قاب جدید جا به جا زیر آنهایی که قدیمی، این کار را تکرار وارونه و پنهان کردن قطعات من لازم نیست. تطبیق رنگ کمی پیچیده تر بود، اما هیچ چیز سفارشی ایجاد نقشه شیب نمی تواند حل کنند. سایه من در اینجا اضافه شده کوچک بود، من می خواستم آن را به نظر می رسد که بسیار نزدیک به صورت. سبک لایه سایه این رضایت دادم.


گام 33

من می خواستم این سبک جدید از فریم به فریم مخلوط با اولین، که آن را کاملا نیست. برای کمک به این I در چند قطعه از فریم اول بر بالای یکی از جدید مخلوط شده است. من استفاده از یک لایه ماسک و یک برس نرم به آنها را با هم مخلوط.


گام 34

در این نقطه، من تصمیم گرفتم که کل صورت نیاز به در خط با رنگ فریم کمی بیشتر به ارمغان آورد. برای این کار را انجام داد I تنظیم رنگ / اشباع ، انتخاب Colorize را ، و انتخاب یک orangey تیره / قهوه ای است.


گام 35

من پس از آن کم رنگ این (CNTRL + شیفت + F) 30٪ ، به عنوان یک colorization کامل همیشه به نظر می رسد زباله. نگه داشتن طیف وسیعی از رنگ مهم است.


گام 36

بالای سر من مزاحمت شده است برای برخی از زمان های پس از آن. من می خواستم بعضی از اشکال جدید را برای اضافه کردن وجود دارد، چیزی شبیه به یک تاج با احساس شرقی. بعد از یک مقدار عادلانه از جستجو، من این تصویر در یافت iStock .


گام 37

قبل از شروع در کار پر زحمت از استخراج ، من تقریبا در عکس های جدید با بسیار comped استخراج خشن و تعمیر رنگ .


گام 38

دوست داشتن آنچه که من دیدم، I استخراج تصویر به درستی، این بار با استفاده از ابزار قلم ، و من می خواستم به حفظ لبه های خوبی منحنی.


گام 39

رفع رنگ دوباره کمی بیشتر به چالش کشیدن از با فریم اول بود. خوب نقشه شیب سفارشی و استفاده مکرر از تنظیم تعادل رنگ لازم بود. اگر چه شما می توانید در اینجا مشاهده کنید، این عکس بود نه بیش از حد خوبی یا متمرکز شده است. را تحت تاثیر قرار تیزکردن سنگین من زد فیلتر بالا گذربیش از آن را با یک تنظیم در حدود 3 پیکسل . سپس من از فیلتر با کم رنگ حالت ترکیب پوشش . این کمک کرد آن را دوباره به تمرکز به ارمغان بیاورد.


گام 40

من هم احساس کردند که توزیع نور بر این قطعه جدید که من به تاج از هم اکنون تماس بگیرید، بیش از حد حتی بود. من می خواستم تمرکز به مرکزی بیشتر است. برای کمک به این من طرح کلی از تاج انتخاب شده و یک لایه جدید ایجاد کرده است. من پس از سفید به سیاه و سفید ایجاد شیب شعاعی از مرکز به سمت خارج بالا. من سپس این لایه را تغییر حالت ترکیب نور نرم و تنظیم کدورت تا آن را نگاه خوب است.


گام 41

همانطور که با قطعه چانه، من می خواستم به شکل جدید است که در تاج را به ترکیب با شکل در حال حاضر حاضر. I کپی بخش هایی از تاج، و آنها را به نزدیکی که در آن گوش خواهد بود نقل مکان کرد، در پشت شکل قاب. من هم استفاده از روش بالا گذر در تکراری از تاج به اضافه کردن برخی از تزئينات و نقش و نگار پنجره ای گوتیك بیشتر به چانه و پیشانی.


گام 42

برای ادامه این تطبیق اشکال، من آغاز شده به ترکیب برخی از بخش های فریم اول به تاج. I افزود: برخی از اشکال در اطراف لبه و پشت تاج به منظور ارتقاء خطوط کلی آن است. من پس از آن برخی از اشکال اول (شکل I مستقیم قطع شده بود) را بر روی جلوی تاج مخلوط. من احساس اکنون که آن را بیشتر در هماهنگی با بقیه کار طراحی بود.


گام 43

در همین زمان بود که کلش بالا لب او آغاز شده به من را خسته. این خارج از محل به نظر می رسید. برای حل این مشکل، من به سادگی از روش من استفاده می شود برای کم کردن پف زیر چشم خود را تکرار کرد. این بار من کلون پوست از پیشانی اش، و کمی بالاتر مورد استفاده قرار کدورت در لایه جدید را به نادیده گرفتن ته ریش.


گام 44

من احساس فاصله در مرکز پیشانی خود را کمی خسته کننده بود و می خواست به اضافه کردن برخی از تمرکز بیشتر. من فکر کردم جواهر خواهد بود لمس خوب، پس رفت برای پیدا کردن یک عکس مناسب و معقول. من این یکی به دلیل شکل مانند نیلوفر آبی که در آن است، که با موضوع مبهم شرقی من ادامه را انتخاب کرد. باز هم، یکی دیگر از iStock تصویر. من باید کمیسیون از آنها را دریافت کنید!


گام 45

I جواهر استخراج شده با استفاده از ابزار قلم ، و آن را به سند اصلی من جا به جا. بعد از تغییر اندازه و چرخش آن، تصمیم گرفتم که آن را به نگاه کمی بیش از حد کج. برای حل این مشکل من حذف نیمی از آن، تکرار نیمه باقی مانده، آن را به صورت افقی بدبختانه، و دو قطعه متصل به هم. پس از رفع رنگ و اضافه کردن یک سایه ، آن را به دنبال بهتر است. من هم دیگر چند اشکال کوچک از فریم اول اضافه شده به پر کردن شکاف ها به طرف جواهر.


گام 46

شکاف در بالا جواهر اکنون نگاه عجیب، پس من دوباره اضافه کردن بخشی از تاج من خاموش پوشانده بود تصمیم گرفت. نکته مهم در مورد استفاده از ماسک لایه است که آن را دریافت کنید بازگشت همه به من تا به حال به انجام این کار با قلم مو رنگ سفید را بر روی ماسک جایی که من به مسائل بازگردانی می خواستم. من رنگ از گوهر کمی با اضافه کردن یک تغییر شیب شعاعی را پوشش به سبک لایه را به حالت ترکیب نور نرم . این مرکز تاریک و لبه های روشن.


گام 47

گل میخ در مرکز جواهر آزار دهنده من بود کمی، و من می خواستم که همه چیز را به نگاه نیلوفر آبی کمی بیشتر مانند. برای حل این مشکل، من به سادگی تکرار جواهر و کپی بالا با کاهش 50٪ . سپس من اضافه شده تنگ سایه سبک لایه در این نسخه، آن را به ایستادگی کردن کمی بیشتر.


گام 48

احساس کردم که من در نزدیکی پایان از تصویری که تا آغاز برخورد با ترفند کوچک شدن است. من مقداری تزئينات و نقش و نگار پنجره ای گوتیك به گونه اضافه شده است با استفاده از همان روش بالا گذر . کلون کردن لکه در پایین خیلی از جواهر، و اضافه شده یک زن و شوهر از خطوط نقش برآب در بالای هر چشم. این در واقع از تصویرگر وارد شد به عنوان سکته مغزی نقش برآب یکی از گزینه های پیش فرض آن می باشد. برای افراد بدون تصویرگر من یکی دیگر از آموزش بسیار قدیمی است که می تواند کمک به تکرار افکت ها در فتوشاپ: سکته مغزی نقش برآب .


گام 49

برای برخی جزئیات نهایی، من می خواستم برای اضافه کردن برخی از گلبرگ واقعی شوید که من پیدا کردم این عکس یک نیلوفر آبی، هر چند از این قرار بود که به جزئیات بسیار کوچک، من به نظر نمی آید بیش از حد سخت است. هر چیزی که قدیمی را در اینجا انجام داده اند.


گام 50

I استخراج شده از گل، آن را تاریک، بطور قابل توجهی با استفاده از تنظیم منحنی ها ، و اضافه شده یک مقدار عادلانه از زرد و قرمز با استفاده از یک تنظیم توازن رنگ . این بود که مطمئن گلبرگ ننشست بیش از حد، و آنها که در با بقیه طراحی مخلوط. ساده سایه سبک لایه خوب برای سایه بود.من پس از گل بین صورت و لایه قاب قرار می گیرد، کپی، تبدیل و آنها را چند بار به موقعیت های مختلف نقل مکان کرد.


گام 51

گوهر ایستاده شده بود بیش از حد برای من در این نقطه، بنابراین من آن را به شدت با تاریک نقشه تنظیم شیب که از رنگ آبی تیره می رود به سفید و کم رنگ به حالت ترکیب نور نرم و opacity کم . من پس از آن قرمز کمی با استفاده از انتخابی افزایش تنظیم رنگ / اشباع ، که تعریف محدوده دقیق رنگ ها را تحت تاثیر قرار با استفاده از لغزنده در پایین.


گام 52

من احساس میکنم که تصویر نزدیک بود که هم اکنون انجام می شد، بنابراین تصمیم گرفت تا شروع به کار در پس زمینه. من می خواستم این را بسیار بسیار ناچیز، تا که به از آنچه که من تا کنون انجام داده بود منحرف کردن اذهان نیست. تصمیم گرفتم یک اثر به سبک ستارگان انفجاری، اما به جای استفاده از هر یک از روش های طبیعی من تصمیم به آزمایش و آمد تا با چیزی جدیدتر. اولین چیزی که من نیاز به انجام به دریافت یک کپی صاف از تصویر، بنابراین من آن را مسطح، و این به یک سند جدید کپی شده (مطمئن برای خنثیسازی مسطح به تصویر اصلی بعد از آن).

من یک ایده که شامل جدا کردن جزئیات تصویر و سپس با استفاده از آنها را برای تولید یک انفجار بود. مانند قبل، بالا گذر بهترین راه برای منزوی کردن این جزئیات بود.


گام 53

من در تلاش بود برای تولید یک انتخاب مبتنی بر اطراف فقط لبه های تصویر، بنابراین من نیاز به کپی این فیلتر تصویر را به کانال جدید . گام بعدی مطمئن شوید که بیشتر از تصویر نمی خواهد انتخاب شود، به عنوان مثال این امر می تواند سیاه و سفید در کانال من. با استفاده از قطره چکان نقطه سیاه و سفید را در پالت منحنی، من همه چیز به جز سبک ترین سایه به سیاه و سفید نقل مکان کرد. من پس از آن برخی از سر و صدا از در حال اجرا را از طریق هموار تنظیمات فیلتر میانه کم ، و پس از آن نقطه سفید تنظیم مجدد به عنوان متوسط ​​کنتراست بیش از حد کاهش داده بود.


گام 54

این جایی است که من استفاده از یک تابع از فتوشاپ است که به ندرت در لمس، اما می تواند در شرایط خاصی بسیار مفید است. I انتخاب را از منکانال های سفارشی ، و پس از آن با استفاده از راه کار را از انتخاب تابع در پالت مسیرهای. من در حال حاضر در یک مسیر بسیار پیچیده در اطراف مناطق با کنتراست بالا از تصویر بود.

در یک لایه جدید I پس از نوازش این مسیر با نرمال دور قلم مو سخت ، مطمئن شوید که فاصله تنظیم شد،  ، و شبیه سازی فشار در سکته مغزی زیر منو نخورده بود. من در حال حاضر بسیاری از اشکال پرپیچ وتاب ولول خور بر روی این لایه جدید بود. زیبا تا کنون، اما هیچ چیز مانند یک انفجاری.


گام 55

به نوبه خود این را به شکل جالب تر من نیاز به کپی از این لایه چند بار، در حالی که افزایش اندازه کمی در هر زمان. ساده ترین راه برای انجام تغییرات تکراری مثل این است که برای استفاده از یک عمل سفارشی . I ثبت عملی که در تکرار لایه فعلی، افزایش اندازه آن 100.5٪ و کاهش روشنایی آن کمی. من پس از ضربه روی دکمه بازی در این عمل حدود 25 بار به تولید انفجاری.

راستش راه های بسیاری این اثر را می توان تولید وجود دارد، این است که تنها چیزی است که من با در خار از لحظه ای آمد. این است که کمی جالب تر از حد معمول شعاعی روش محو / مختصات قطبی خود را هر چند.


گام 56

من همه این لایه ها کپی شده را به یک مهر (همه لایه ها را انتخاب کنید، CNTRL + ALT + E) ، و کپی و جا به جا دوباره به سند اصلی من درست بالای لایه پس زمینه. I افزایش اندازه آن کمی، پس به طور کامل پنهان نیست، و تقریبا آن را با سر تراز وسط قرار دارد.


گام 57

برای اضافه کردن یک بیت از علاقه به پس زمینه، I معرفی برخی از عناصر از یک عکس جدید، این زمان از Stock.xchng . بعد از تنظیم های تیره تر نقطه سیاه و سفید ، به طوری که تنها جرقه روشن قابل مشاهده بودند، من desaturated آن را کمی، و آن تغییر حالت ترکیب را به linear dodge .


گام 58

من پس از آن چند نسخه مختلف در اطراف تصویر قرار داده، به طوری که برخی از جرقه از نقاط مختلف در پشت سر به گلوله بست. I پنهان کردن هر گونه لبه های تیز با استفاده از یک لایه ماسک طبیعی . من استفاده از براش نرم در لایه ای دیگر با حالت ترکیب صفحه نمایش برای اضافه کردن نور کمی بیشتر. سپس من قرار داده شده لایه تنظیم تعادل رنگ بیش از همه از این لایه پس زمینه جدید به اضافه کردن برخی از بنفش بیشتری به مخلوط.


گام 59

در این مرحله من قطعا با تصویر تغذیه می شد و می خواست تا آن را به پایان رسید؛ بنابراین، من چند ترفند نهایی قبل از صاف کردن ساخته شده است.من چند جمجمه کوچک به تاج اضافه شده است برای سرپوش گذاشتن بر برخی از مناطق نسبتا خالی، و با توزیع نور پس زمینه، هیچ چیز مهم آشفته است.


گام 60

صاف کردن در پایان از یک تصویر، یک گام مهم، و نه فقط برای صرفه جویی در نسخه های مسطح است. این اجازه می دهد تا شما را تحت تاثیر تغییرات که در یک فایل لایه بندی شده است تقریبا غیر ممکن است (نه به ذکر فوق العاده وقت گیر). چه مقدار یا کمی شما را در هر تصویر خاص را انجام دهید بسیار متفاوت خواهد بود با توجه به آنچه اثر شما بعد از آن. توضیح خواهم داد که آنچه که من برای این تصویر را انجام داد هر چند.

پس از صاف و کپی کردن تصویر به یک سند جدید (همیشه بهترین برای انجام این کار تنها در صورتی که شما به طور تصادفی بر روی فایل لایه بندی شده خود را ذخیره کنید)، من برای اولین بار در بزرگنمایی و برای هر جزئیات کوچک که نیاز به ثابت نگاه کرد. کلون و ابزار لکه را می توان در مواردی مانند این استفاده می شود به سرعت رفع هر گونه مشکلات کوچک، لبه های ناهموار ممکن میکند، یا مانند آن. در این مورد، من نیاز به انجام بسیار کم است.

بعدی نور و رنگ رفع شد. اول، من فرار تنظیم خودکار سطوح در کل تصویر، و این به کم رنگ 50٪ . این کمک متحد کردن رنگ، از بین بردن برخی از رنگ زرد، و افزایش کنتراست کمی. گام بعدی درگیر مات، بنابراین من برای اولین بار نور فرار Unsharp ماسک (30، 1.0، 0 خوب برای یک تصویر به این اندازه است) در آن برای اولین بار.

من پس از فرار تاری لنز بیش از کل تصویر را با یک تنظیم در حدود 30 پیکسل . اگر شما نمی توانید به زحمت به یک تاری لنز در مواردی مانند این صبر کنید، به عنوان آن می تواند سن، یک Gaussian blur استفاده یا جعبه خوب است. من پس از این به کم رنگ نرم به حالت ترکیب نور با کدورت در حدود 30٪ . به این ترتیب، کل تصویر نرم تر، احساس اثیری تر، و همچنین دادن در مقابل یک بیت از یک افزایش چشمگیر.

بعد من برخی از برجسته نرم با استفاده از یک روش مشابه اضافه شده است. اول، I تصویر من تکرار. بعد از آن من دیگر فرار تاری لنز بر روی آن، اما این زمان کم رنگ به خطی گول زدن حالت ترکیب با کدورت در حدود 15٪ . من این برجسته می خواهند نه در همه جا، بنابراین من آن اضافه لایه هیچ نشان ماسک . با استفاده از یک رنگ سفید به شفاف شیب شعاعی و برس نرم ، من آن اضافه سفید به ماسک که در آن من می خواستم تصویر به درخشش کمی بیشتر. در این مورد، من می خواستم آن را به درخشش در اطراف چشم و مرکز صورت می شود.

که تقریبا از آن. همه من نیاز به انجام پس از آن دیگر اجرا شد Unsharp ماسک را به برخی از جزئیات به عقب که همه که تاری راکد ماند بود.برای تولید یک نسخه قطعنامه وب، من به سادگی کاهش تصویر پایین و دیگری فرار Unsharp ماسک ، اما اطمینان از شعاع 0.6 پیکسل، به جای 1 در نظر گرفته شد .

منبع:psd.tutsplus.com




برچسب ها : عارف والپر فتوشاپ حرفه ای آموزش فتوشاپ فتوشاپ حرفه ای والپر حرفه ای والپر عارف فتوشاپ عارف فتوشاپ والپر
ارسال شده در : سه شنبه 12 آذر 1392 - توسط : سعید
بازديد : 37 بار نظر دهيد! [ ]


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی

پيوند ها پيوند ها'

تبادل لينک تبادل لينک تبادل لينک تبادل لينک

  • تشریفات
  • مدل لباس مجلسی
  • رنگ مو 2016
  • افزونه های جوملا
  • درمان زودانزالی
  • آرشیو پایان نامه
  • پایان نامه کارشناسی ارشد عمران
  • پایان نامه های رشته برق
  • تصفیه آب
  • دوربین مدار بسته
  • فروش بک لینک
  • مکتبستان
  • پرینتر سه بعدی جواهر سازی
  • پرینتر سه بعدی طلا سازی
  • پرینتر سه بعدی پراجت 1200
  • پرینتر سه بعدی
  • اسکنر سه بعدی Sense
  • دیزاین ناخن 2016
  • تعبیر خواب
  • پایان نامه حقوق
  • پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت
  • پایان نامه مکانیک
  • فروشگاه اینترنتی
  • شگفتیهای جهان
  • مدرسه یار
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آهنگ جدید
  • ساخت وبسایت رایگان
  • فن سانتریفیوژ
  • کمپوست قارچ
  • خاک پوششی
  • دانلود فیلم ایرانی

    انجام پایان نامه مدیریت

    پایان نامه مدیریت

    مدل مانتو

    گيفت کارت پلی استيشن

    انجام پايان نامه ارشد

    خريد vps

    خريد فيلتر شکن

    کاریابی همدان

    چاپ کاتالوگ و بروشور

    خرید جم کلش رویال

    تور دبی

    دانلود آهنگ

    سرور مجازی

    آگهی تدریس خصوصی

    اس ام اس عاشقانه

    تصفیه آب معصومی

    تدریس خصوصی ریاضی

    خرنوب

    لباس زیر زنانه

    استخدام در تهران

    لوازم جانبی موبایل

    دیزل ژنراتور

    دانلود آهنگ جدید

    دانلود سریال شهرزاد

    داربست


  • بنر ما بنر ما












    بک لينک بک لينک
    خرید گیفت کارت ارزان اسپاتیفای استیم
    خرید آنلاین گیفت کارت گوگل پلی با گیفتی دات کام
    خاک پوششی
    تور ارزان کیش لحظه آخری
    هتل های 5 ستاره کیش
    تور کیش از مشهد لحظه آخری
    تور کیش نوروز 95
    دیدنی های جزیره کیش
    بلیط کیش ارزان قیمت
    بلیط پرواز کیش
    خرید گیفت کارت آیتونز و گوگل پلی
    بزرگترین مرکز خرید و فروش گیفت کارت
    تور ارزان کیش نوروز 95